Geburtstag - Reisverslag uit Gröbming, Oostenrijk van Nicolette - WaarBenJij.nu Geburtstag - Reisverslag uit Gröbming, Oostenrijk van Nicolette - WaarBenJij.nu

Geburtstag

Blijf op de hoogte en volg Nicolette

08 December 2014 | Oostenrijk, Gröbming

Montag 8.Dezember
Mariä Empfängnis
Een vrije dag vandaag en ik ben jarig. Ik heb de mijlpaal van 60 jaren bereikt.
Ik voel me gelukkig nog niet oud al zegt mijn lijf soms wat anders.
De sneeuwgrens ligt weer een stukje hoger dan bij ons maar we kijken op mooie witte sneeuwbergen. Het is nog steeds een aantal graden boven nul dus gewoon te warm maar de ski gebieden gaan allemaal weer open want het is koud genoeg voor de sneeuwkanonnen en de afgelopen dagen echte sneeuw erbij schijnt genoeg te zijn.
Al vroeg kwam Jannick met Theresa en kreeg ik de 2. Staffel van dokter Tinus dus de komende tijd wat te kijken. Van Jan een etentje voor 2, Ingrid heeft een Himbeerentorte voor me gemaakt en een fles Sekt. Rond het middaguur kwamen Diane en Jordy en kreeg ik een houten bademmer gevuld met van alles en nog wat dus stinken kan ik de komende tijd ook. Een beker met 60 erop tja vergeten doe je het dan niet.
Een heerlijke dag gehad en nadat Diane en Jordy weg waren gegaan kwam ook Ingrid thuis en nog even een kopje thee drinken.
Met een 55 Facebook felicitaties mag ik niet mopperen, sommige met een leuk plaatje erbij.
Vanavond nog een hoop fotos bij het vorige stukje gezet , allemaal van Öblarn door Diane gemaakt. Ik wilde ook filmpjes erop zetten maar dat lukt gewoon niet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicolette

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 6962

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 31 December 2015

10.jaar in Oostenrijk

Landen bezocht: