weekend ook weer voorbij - Reisverslag uit Gröbming, Oostenrijk van Nicolette - WaarBenJij.nu weekend ook weer voorbij - Reisverslag uit Gröbming, Oostenrijk van Nicolette - WaarBenJij.nu

weekend ook weer voorbij

Blijf op de hoogte en volg Nicolette

18 Januari 2015 | Oostenrijk, Gröbming

Samstag 17.Jänner
Sombere dag en het regende flink door en het was 4 graden. Jan en ik gingen naar Liezen want ik moest de verkeerde lampen nog ruilen. Dat was bij de Lutz geen probleem, dan nog even een kopje koffie en een broodje eten bij de Spar . Wat inkopen bij de Lidl en terug naar huis. Je zag wel dat de sneeuwgrens al vrij laag zat onderweg. Gelukkig kennen we alle sluipwegen want het was een gekkenhuis om op de weg te komen dus lekker binnendoor gereden tot Weissenbach en dan de weg op. Thuisgekomen bleek even later dat het ook hier flink sneeuwde en hele grote vlokken , ondertussen was het naar 2 graden gezakt. Alles weer lekker wit.
Ingrid kwam nog overgebleven koekjes brengen en later een lekker Moskovische gebaksrol die ze zelf gemaakt had. Ja we hebben het slecht.
Jan heeft beneden de houtkachel aangemaakt dus het is best lekker nu.

Sonntag18.Jänner
Vanmorgen heeft het de hele morgen gesneeuwd en toen klaarde het op en kwam de zon.
Ingrid kwam met Theresa langs en daarna ben ik lekkere andijviestamppot gaan maken met gehaktballen. Het is een pan vol dus morgen kunnen we er ook van eten en dan kwam ook uit met het aantal gehaktballen inclusief een kleintje voor Theresa morgen.
Dan heeft Jan alle dekbedden en kussens weer ingepakt en naar de zoldering gebracht.
We zijn lekker gaan wandelen langs de loipe .Ze hadden niet opnieuw gespoord dus die was goed dicht gesneeuwd. Thuis gekomen een lekkere warme choco met.
Hieronder nog fotos van Anja die ik vandaag binnen kreeg.