Planai Classic 2015 - Reisverslag uit Gröbming, Oostenrijk van Nicolette - WaarBenJij.nu Planai Classic 2015 - Reisverslag uit Gröbming, Oostenrijk van Nicolette - WaarBenJij.nu

Planai Classic 2015

Blijf op de hoogte en volg Nicolette

03 Januari 2015 | Oostenrijk, Gröbming

Samstag 3.Jänner
Gistermiddag nog even met Jan naar de bouwmarkt bij ons om de hoek, hij maakt een kastje voor de keuken waar mijn magnetron in kan staan voor aan de muur. In de bouwmarkt kwamen de Sternsingerinnen en toen wij net thuis waren kwamen ze ook bij ons. Ze zingen en geven goede wensen en dan geef je geld wat naar een goed doel gaat. Je krijgt dan boven de voordeur C B M 2015.
In de avond naar de bios gegaan, eerst naar Dumb and Dumber To . Geen film waar ik geld aan zou uitgeven maar voor wat flauw vermaak tussen door was het leuk.
Daarna de film Streif One Hell Of A Ride
, nou dat was wouw spannend en dat voor een soort Doku. Het gaat over de Streif afdaling op de Hahnenkamm in Kitzbühel.
Zum Jubiläum wird der legendären Abfahrtsstrecke ein noch nie da gewesener Kinofilm gewidmet. "Streif – One Hell Of A Ride“ wirft einen Blick hinter die Kulissen des Megaevents. Der Film begleitet fünf Athleten bei ihrer zwölfmonatigen Vorbereitung auf das wichtigste Rennen ihrer Karriere: Aksel Lund Svindal

Wer wird die Weltcup-Downhill-Saison beherrschen?vor 7 Tagen
STEEP: Der Sieg beim furchterregendsten Skirennenvor 22 Tagen
Auftakt für Hirscher, Fenninger & Co: Sölden ruft!vor einem Monat
aus Norwegen, Erik Guay aus Kanada, Max Franz und Hannes Reichelt aus Österreich sowie der Newcomer Yuri Danilochkin aus Weißrussland und zeigt den Spagat zwischen sportlichem Risiko und dem Wunsch nach unvergänglichem Ruhm. Ein Mal im Leben die Streif zu gewinnen... ein Traum, der die Athleten beflügelt, ans Limit zu gehen – und dieses manchmal auch zu überschreiten.
Een aanrader voor wie graag skien kijkt of doet, wij hebben allebei er van genoten en soms toch ook de rillingen bij de verschrikkelijke valpartijen. Een geslaagde film avond. Bij de film Streif stonden ze tot buiten in de rij en wij konden op onze beste plaatsen blijven zitten.
Toen we naar de bios liepen miezerde het en toen we eruit kwamen hoosde het en was het dus glad. Maar vanmorgen straalt de zon en blauwe lucht en op dit moment is het 6 graden.
Ik hoorde ineens de luidsprekers van de Traßrennbahn en ik zag dat het half 11 was dus aan Jan gevraagd of hij zin had om te gaan kijken naar de Planai Classic sondern prüfung die om 11 uur zou gaan beginnen. Hij had zin dan even beneden gevraagd of Theresa mee mocht gaan en dat was ook goed. Met zijn drietjes er heen gewandeld dan de autos bekeken en daarna de oefenrondes bekeken. Best eng als ze zo hard om de bocht komen slippen en dan op je af komen. Ben dan ook iets meer uit de gevarenzone gaan staan.
Uiteraard Würstchen mit Semmel gegeten met veel mosterd en Kren. Theresa vindt het ook erg lekker en wil nu al mosterd erop. Toen was het afgelopen en moest Theresa heel hard huilen want ze wilde nog meer autos kijken , haar uitgelegd dat het afgelopen was maar een half koekje deed het.